Koncept

For mere information om konceptet – scroll ned

MediaMolevitten har udviklet et koncept, der hedder ”hjem-ude-hjem”, som passer til alle formål inden for native markting og content advertising.

Konceptet består af 3 dele:

  1. I første ”hjem”-del møder vi eks. entreprenøren, som udfører en opgave. Her fortæller han om glæden ved at udføre en opgave som den givne.
  2. I ”ude”-delen møder vi eks. bygherren, som fortæller, hvad opgaven består af, og hvorfor de har valgt netop den givne entreprenør.
  3. I anden ”hjem”-del møder vi igen entreprenøren, som fortæller om udfordringer og forbehold ved den givne opgave, samt de erfaringer, der gør virksomheden i stand til at løse opgaven.

Konceptet fungerer til både web video, podcasts og tekst.

Modellen kan bruges i alle brancher og i alle organisationer, virksomheder og foreninger.

Casen gør det nemt at identificere sig med afsenderen.

En web video varer typisk mellem 1.30 og 2 minutter, hvilket svarer til den tid modtageren højest bruger på deres mobile enheder.

– Fordi fortællingen er vigtig